Доставка и плащане
Необходими условия, за да се извърши поръчката:
2. Валиден email адрес.
3. Вярно попълнени адреси за доставка и фактуриране (ако се изисква фактура).
4. Вярно попълнени данни за контакт.
Активирането на поръчката на определена стока става чрез натискане на бутона: КУПИ
При направена от Вас поръчка, екипът на Gorgona.bg ще се свърже с Вас по телефона за потвърждаване на поръчката и уточняване на времето за доставка.
Срокове на доставка
Всички продукти онлайн магазин ГОРГОНА се доставят от склад на магазина.
Стоките се изпращат след потвърждение от страна на Клиента.
Обработка на постъпилите поръчки се извършва от 10:00 дo 17:00 часа всеки работен ден.
Поръчки направени след 17:00 часа се обработват на следващият работен ден.
Доставката се извършва с куриер от 9.30 до 17.30 часа, Събота до 13.30 часа.
За поръчка на стойност над 99 лв. доставката за цялата страна е безплатна(ВАЖИ ЕДИНСТВЕНО ЗА ДОСТАВКА С КУРИЕРСКА ФИРМА "СПИДИ").
Цени на доставка:
Кг. | до 1кг. | 2кг. | 3кг. | 4кг. | 5кг. | 6кг. | 7кг. |
Цена | 6.50лв | 7.90лв | 9.60лв | 9.90лв | 10.20лв | 13.50лв | 14.50 |
Кг. | 8кг. | 9кг. | 10кг. | 10кг. до 15кг. | 15кг. до 20кг. |
Цена | 14.90лв | 15.00лв | 15.00лв | 19.00лв | 22.50лв |
Доставката се осъществява чрез куриери, които Ви доставят поръчката на посочения от Вас адрес или до офиса на съответната куриерска фирма
Ако искате, изберете друг начин на доставка като попълните в полето за коментар какъв точно имате предвид.
Начини на плащане
- Наложен платеж - oбявената стойност на поръчката се заплаща от получателя при доставката на пратката
- Плащане с дебитна/кредитна карта - Вие заплащате Вашата поръчка с кредитна/дебитна карта, след като транзакцията бъде одобрена от банката, поръчката Ви ще бъде изпълнена.
- Плащане по банков път с платежно нареждане след като бъде направена поръчка и тя бъде потвърдена от Горгона ЕООД
Цените в лева са крайни цени, включително мита, такси и ДДС, без цената на доставката. За закупените продукти се получава касова бележка и фактура (ако е изисквана).
Ако даден продукт в момента не е в наличност, ще ви се обадим незабавно за уточнение.
За закупените продукти с обявена от производителя гаранция се получава гаранционна карта. Гаранционните условия и обслужващия сервиз са посочени в нея.
Повече информация за продукт или доставката
Ако имате допълнителни въпроси относно определен продукт или доставката винаги можете да позвъните в офиса на фирмата - 0887 02 32 21 , 0897 41 81 01 и 062 60 14 00 или да ни изпратите e-mail. Изпращайте вашите писма на адрес info@eshop-gorgona.com
Поръчки можете да правите и директно на тел: 0887 02 32 21 , 0897 41 81 01 и 062 60 14 00
Поръчки по телефона и скайп се приемат от 10:00 до 19:00 часа (от понеделник до петък), събота - от 10:00 до 14:00 часа , неделя - почивен ден.
Условия за връщане
1.Условия за връщане на стока по онлайн поръчка през сайта на магазин Горгона ЕООД.1.1.Клиентът има право да направи подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка, в срок не по-дълъг от 14 дни от датата на получаване на поръчката, но САМО при условие, че продукта не е използван и е с придружаващите документи и в търговски вид (налична кутия, етикети)
1.2.Клиентът има право в срок от 14 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули ,но САМО при условие, че продукта не е използван и е с придружаващите документи и в търговски вид (налична кутия, етикети) .
• Транспортните разходи за връщане са за сметка на клиента, като възстановяването на сумата се извършва по банков път (клиента е нужно да предостави банкова сметка).
• Адресът за връщане на стоките е: гр. Велико Търново (5000, ул. Зеленка 2 – за магазин Горгона ЕООД.
• При връщането на стоката тя задължително трябва да бъде пакетирана в плик на съответната куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.). Върху оригиналната опаковка на стоката - кутия или плик на продукта, НЕ трябва да бъдат залепвани никакви материали, тиксо, товарителници и други подобни, които да нарушават целостта и търговския вид на оригиналната опаковка!
• Когато връщането на продукт при гаранционен продукт или с дефект е за сметка на магазин Горгона ЕООД, това става задължително с куриерска фирма СПИДИ, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.
• Клиентът има право да върне получените продукти и в физическия магазин намиращ се в гр. Велико Търново, ул. Зеленка 2
3.Условия за замяна на стока, закупена във физически магазин Горгона ЕООД.
3.1.Изисквания за стоката при замяна:
• Клиентът трябва да предостави покупен документ.
• Стоката трябва да е в добър търговски вид.
• Стоката трябва да е с всичките етикети, с които е закупена.
• Стоката трябва да е в оригиналната опаковка, която от своя страна трябва да е без никакви нарушения.
3.2.Опции за замяна:
• Замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.).
• Замяна за друг артикул на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата).
• Възстановяване на заплатената сума под формата на ваучер.
Препоръки: Когато закупите обувки (от всякакъв тип), обуйте ги вкъщи и ги поносете 15-20 мин. С тази процедура, първо, разбирате дали избраният от Вас модел и размер са подходящо подбрани, и второ, ще запазите търговския вид на обувката за евентуална замяна.
4.Връщане на суми
Връщането на суми се извършва по банков път, като клиента е нужно да предостави своя банкова сметка, по която ще бъде възстановена сумата на върнатия продукт.
5.Срок за възстановяване на суми:
- Съгласно разпоредбите на ЗЗП, магазин Горгона ЕООД възстановява на клиента платената сума в срок до 14 календарни дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката (за начална дата се счита датата, на която магазин Горгона ЕООД физически е получило върнатата от клиента стока).
- магазин Горгона ЕООД не носи отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми или забавяния от страна на куриерските фирми, от които може да произтече забавяне на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.